«Ανάσες» ζωής, μικρές αχτίδες Πολιτισμού, κόντρα στον σκοταδισμό των ημερών, φώτισαν χθες το βράδυ το Β’ Αρχαίο Θέατρο της Λάρισας, στην παράσταση «Life in Ruins», που ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα, στο πλαίσιο του θεσμού “Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός”, του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Τέσσερις τέχνες, Λογοτεχνία, Μουσική, Θέατρο και Εικαστικά συναντώνται στον επιβλητικό χώρο του Β’ Αρχαίου Θεάτρου, με τα έργα κορυφαίων δημιουργών, Ελλήνων και ξένων, να αναπτύσσουν, μεταξύ τους, έναν «διάλογο» μοναδικό.

Ελύτης, Μπρεχτ, Μυριβήλης, Βάιλ, Βιβάλντι, Καμύ και Ραχμάνινοφ, καθώς και πολλοί άλλοι, μεταμορφώνονται μέσα από τη μαεστρία του ηθοποιού Γεράσιμου Σκιαδαρέση και τη βελούδινη φωνή της mezzo soprano Μαργαρίτας Συγγενιώτου, σε σύγχρονα μηνύματα για τη ζωή, την κοινωνία, την κατάντια και τον θάνατο.

Συνοδεύει στο πιάνο ο Τίτος Γουβέλης, ενώ η εικαστική παρέμβαση είναι της Σοφίας Αρβανίτη.

Να σημειωθεί ότι η παράσταση θα πραγματοποιηθεί και την Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2021. Προκρατήσεις θέσεων στη διεύθυνση: https://digitalculture.gov.gr/2020/12/oli-i-ellada-enas-politismos/

Δείτε βίντεο:

Δείτε φωτό:

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Γιάννης Κωνσταντινίδης (1903-1984): Δεν είναι αυγή να σηκωθώ, από τα «20 Τραγούδια του ελληνικού λαού»
Gijom Apoliner Γκιγιόμ Απολινέρ (1880-1918): Ο Θιασάρχης από το «Οι Μαστοί του Τειρεσία»
Francis Poulenc (1899 – 1963): Bleuet (ποίηση: Guillaume Apollinaire)
Heiner Muller Χάϊνερ Μύλλερ (1929-1995): Κείμενο Ηλέκτρα από το «Δύστηνος Άγγελος»
Christoph Willibald Gluck (1714 – 1787): Άρια της Κλυταιμνήστρας από την όπερα «Ιφιγένεια εν Αυλίδι»
Hannah Arendt (1906-1975): Από το «Δύο Επιστολές για την Ρηχότητα του Κακού»
Paul Dessau (1894 – 1979): Noch bin ich eine Stadt, από το «Γερμανικό Miserere» (ποίηση: Bertolt Brecht)
Heiner Muller Χάϊνερ Μύλλερ (1929-1995): Μηχανή Άμλετ από το «Δύστηνος Άγγελος»
Γιάννης Χρήστου (1926 – 1970): Eyes that last I saw in tears, από τα «Έξι τραγούδια σε ποίηση Τ. Σ. Έλιοτ»
Albert Camus Αλμπέρ Καμύ (1913-1960): Από το «Η Πανούκλα»
Antonio Vivaldi (1678 – 1741) / Geminiano Giacomelli (1692 – 1740): Sposa son disprezzata, άρια από την όπερα «Bajazet»
Benjamin Britten (1913 – 1976): Tell me the truth about love, από τα «Τραγούδια του καμπαρέ» (ποίηση: W. H. Auden)
William Shakespeare Ουίλλιαμ Σαίξπηρ (1564-1616): «Σονέτο 18»
Ottorino Respighi (1879 – 1936): Sopra un’ aria antica (ποίηση: Gabriele d’ Annunzio)
Paul Celan Πάουλ Τσέλαν (1920-1970): Από το «Δίγλωσσο Πλέγμα»
Sergei Rachmaninoff Σεργκέι Ραχμάνινοφ (1873 – 1943): Θραύσματα (Fragments) για σόλο πιάνο
James Joyce (1882-1941): Bid adieu (ποίηση: James Joyce, εναρμόνιση: Edmund Pendleton)
Μπέρτολτ Μπρεχτ (1898-1956): Από την «΄Οπερα της Πεντάρας»
Kurt Weill (1900 – 1950): Η Τζένη των πειρατών, από την «Όπερα της πεντάρας»
Στράτης Μυριβίλης (1890-1969): Από το «Η Μυστική Παπαρούνα»
François Couperin (1668 – 1733): Les Barricades Mystérieuses (σόλο πιάνο)
Οδυσσέας Ελύτης (1911-1996): Από το «Ο Μικρός Ναυτίλος»
Kurt Weill: Youkali, Tango Habanera (ποίηση: Roger Fernay)

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Αφηγητής: Γεράσιμος Σκιαδαρέσης
Μεσόφωνος: Μαργαρίτα Συγγενιώτου
Πιάνο: Τίτος Γουβέλης
Σκηνογραφία/Εικαστικά: Σοφία Αρβανίτη Φλώρου
Δραματουργική επεξεργασία: Μαργαρίτα Συγγενιώτου, Άντζελα Τσιφτσή
Σχεδιασμός φωτισμού: Κώστας Μπεθάνης
Σχεδιασμος ήχου: Παναγιώτης Χούντας
Σκηνοθετική επιμέλεια: Μαριλένα Κατρανίδου

M.M.

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Περισσότερα Εδω