Την πρόθεσή του να συμμετάσχει ενεργά στα διοικητικά δρώμενα του Ολυμπιακού Βόλου γνωστοποίησε ο Βασίλης Βούλγαρης, ανακοινώνοντας την υποψηφιότητά του για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη στις προσεχείς εκλογές.
Ο γνωστός φίλαθλος της ομάδας, με πολυετή παρουσία στο πλευρό του Ολυμπιακού Βόλου, δηλώνει αποφασισμένος να συμβάλει ουσιαστικά στην προσπάθεια ανασυγκρότησης του συλλόγου, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο ποδοσφαιρικό τμήμα και στην επιστροφή της ομάδας στις εθνικές κατηγορίες.
Μέσα από ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Βασίλης Βούλγαρης υπογράμμισε πως ο Ολυμπιακός Βόλου αξίζει να αφήσει πίσω του το τοπικό πρωτάθλημα και να επανέλθει εκεί όπου ανήκει, με σωστή οργάνωση, ενότητα και συλλογική προσπάθεια.
Παράλληλα, τόνισε ότι στόχος του είναι να στηρίξει θεσμικά κάθε πρωτοβουλία που θα ενισχύσει τον σύλλογο σε όλα τα επίπεδα, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για την επόμενη ημέρα του Ολυμπιακού Βόλου.












