Η διαμάχη τους ξεκίνησε λεκτικά στις τάξεις του Γυμνασίου και μετέπειτα έδωσαν ραντεβού εκτός σχολείου
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η διαμάχη τους ξεκίνησε λεκτικά στις τάξεις του Γυμνασίου και μετέπειτα έδωσαν ραντεβού εκτός σχολείου όπου και επιδόθηκαν σε λακτίσματα και χτυπήματα στο πρόσωπο εκατέρωθεν με τους συμμαθητές τους να βιντεοσκοπούν το συμβάν στο παλιό Κέντρο Υγείας του νησιού
Σχηματίσθηκε δικογραφία για τους ανήλικους για τα αδικήματα της σωματικής βλάβης ανηλίκων ατόμων και της επικίνδυνης σωματικής βλάβης ενώ οι γονείς παραπέμφθηκαν για το αδίκημα της παραμέλησης ανηλίκου.
Αμφότεροι αφέθηκαν ελεύθεροι από τον εισαγγελέα πρωτοδικών Βόλου ενώ προανάκριση διενεργεί το Α.Τ Σκιάθου.