Στο Νοσοκομείο Βόλου μεταφέρθηκε εσπευσμένα το πρωί της Πέμπτης μία έγκυος από το Πήλιο. Ειδικότερα, η μεταφορά της στο Αχιλλοπούλειο Νοσοκομείο έγινε από διασώστες του ΕΚΑΒ λίγο πριν τις 09:00.



Περισσότερα Εδω