Η γιορτή λήξης της πρώτης και δεύτερης περιόδου του προγράμματος «Κατασκήνωση στην Πόλη» πραγματοποιείται σήμερα Πέμπτη στις 7 το απόγευμα στο Πάρκο Αλκαζάρ.
Μια γιορτή για τα παιδιά, τους γονείς και τους εκπαιδευτές με μουσική, χορούς, παιχνίδια και δροσερές εκπλήξεις.
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις












